Menu

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3

GIMNAZJUM IM. FILOMATÓW NOWOMIEJSKICH

Wycieczka do Warszawy

W dniach od 23 do 24 maja odbyła się wycieczka klasy III B, IIIC oraz I D do Warszawy. Ranną porą wszyscy stawili się na zbiórkę o godz. 6.45.  wyruszyliśmy w kierunku stolicy. Najpierw zwiedziliśmy cmentarz na Powązkach. Następnie odwiedziliśmy Łazienki Królewskie. Po długim zwiedzaniu wybraliśmy się do kina. Ostatnim elementem pierwszego dnia było zwiedzanie starego miasta gdzie każdy z nas kupił pamiątki. Podekscytowani dojechaliśmy do miejsca zakwaterowania gdzie rozpakowaliśmy bagaże i pełni wrażeń poszliśmy spać. Drugiego dnia, po pysznym śniadaniu, spakowaliśmy walizki do autobusu i ruszyliśmy na stadion narodowy, który zobaczyliśmy go z zupełnie innej strony. Kolejną atrakcją w naszym planie wycieczki był ESCAPE ROOM, gdzie mogliśmy sprawdzić siebie nawzajem i świetnie się bawiliśmy. Następnie odwiedziliśmy Polin – Muzeum Żydów Polskich, w którym dużo dowiedzieliśmy się o historii. Na samym końcu mieliśmy chwilkę czasu dla siebie i wstąpiliśmy do galerii Złote Tarasy. Około godz. 23.00 dotarliśmy do Nowego Miasta Lub., gdzie czekali na nas rodzice. Dziękujemy bardzo naszej Wychowawczyni za zorganizowanie wycieczki, pani Zycie Wardowskiej oraz panu Tomkowi Kawieckiemu za opiekę nad nami, panu przewodnikowi, oraz panu Kierowcy za bezpieczną podróż.